Nattblogg

Chacha :)
Tänkte blogga lite nu eftersom jag inte hann skriva vidare mycket tidigare idag. Dels på grund av att jag jobbade hela dagen och sen att jag och jenny hade skit bråttom så fort vi kom hit, hehe. Nu är jag hemma igen!

Vi mötte upp Linn i stan och drog med henne på en fest i stan, det var la sådär. Jag var ju nykter då såklart, vill spara mig tills imorgon, haha ;) Nä, men kände inte för att dricka idag. Vi drog ner till stan vid 22.30 redan, kändes som det var smartast med tanke på allt halloween firande och sådär, och JA, det var jävligt smart tänkt av oss ;)
Våran älskade Michan på vichan jobbade såklart, och även Kari, höhö. Det var kul, vi tjötade med dom lite.

Det kom ett gäng killar till Tonic och gjorde något dom inte fick, tyvärr missade vi vad dom gjorde, men alla vakter sprang åt olika håll efter dom, sen efter en stund kom Kari tillbaka. Jag var värsta orolig över Michan att dom kanske hade slått ner han eller något :O haha. Men sen efter en stund kom han också och då med ett STORT flin på läpparna vet ni varför? ...
... Jo, han hade nämligen fått dra batong ;) hahaha. Han var så jävla stolt över det. Han gick runt länge och sa
"Jag fick dra batong, jag fick dra batong" haha. Sötis :)

Jag: Men åh, jag vill också smaka på den batongen, ah alltså i huvudet typ
Michan: Du, det är många som har fått smaka på min batong, men vilken av dom behöver vi inte gå in på!
HAHAHA, den grabben har fan humor alltså :D

Hm, ja det är väl min dag/kväll typ. Dags för mig att tvätta bort smink och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen :D haha. Hörs imorgon. Godnatt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0