Rubrik?

Usch, varför måste man ha rubrik på alla inlägg? Det är faktiskt riktigt svårt att komma på olika rubriker hela tiden och så vill man ju att den ska passa till texten också, problematiskt!
Jag har spelat PS2 ganska länge nu, även plattat till håret lite så man kan visa sig ute imorgon. haha. Ska bli så jävla härligt att få jobba imorgon och på fredag, längtar verkligen! :) hihi. Saknar dom alla ju.
Längtar nog ännu mer till lördag, då det är Halloween och party för hela slanten, yeah!
Jag ska köpa MASSA alkohol på fredag efter jobbet, mums. Ska bli sketafull, inte kunna stå upp liksom. DAH!
Nä gud, vad fjortis jag låter nu, haha. Så full ska jag inte alls bli, bara nästan ;)

Mah, jag saknar min älskade också.
Eller kan man säga så?
Ah, jag vet inte.
Jag saknar dig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0