Lite pill i photoshop idag kanske?

Ja, jag skulle behöva göra lite "skyltar" i photoshop idag. Ni vet sådana som mina Hiss/Diss "skyltar. Frågan är bara vad för mer skyltar man kan ha. Ränkar upp lite olika här nedan så kan ni ju säga till om ni har någon åsikt eller något annat förslag.
  • Dagens fråga
  • Svar på tal
  • Bild extra
Haha ojdå, det var inte många jag kom på. Men det är ju en bra början i alla fall. Får se om jag hinner fixa till dom idag då, annars får jag väl ta det imorgon. Kom precis hem från affären nämligen, så det är väl typ dags för lunch nu så lilleman hinner bli hungrig igen till hans morfar kommer och hämtar honom, för då ska dom käka pizza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0