Sms-bombad!

Goodmorning!

Är vaken ganska tidigt idag med, Elias är ju här, och han sover ju inte bort dagarna som vissa andra helst gör! haha.
Har precis druckit lite kaffe. Ska strax klä på mig och ta en sväng ner till affären med Elias. Tycker han om.
Fan, inatt blev jag helt sms-bombad. Vaknade varje kvart av ett sms typ, det var från alla möjliga människor. Undrar varför så många människor får för sig att smsa mig just samma natt? Och så kort efter varandra? Skumt.
Imorse hade jag även fått en smsbokning av poolen, har blivit bokad för jobb på fredag, wonderful.
Klockan 07.30-16.00 ska jag befinna mig inne på 68an, me like very much! <3

Finns väl inte så mycket mer att säga just nu kanske.
Ska försöka köra en Hiss/Diss lista senare med, och kanske lite bilder från den senaste tiden. Var länge sedan.
Vi hörs senare helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0