TRÖTT OCH ONT I KROPPEN!

Hejsan!
Nu undrar ni säker varför jag inte skrivit något på hela dagen.
Jo, det ska jag svara på: Jag har jobbat! - woho :)
Dom ringde och väckte mig klockan 07.10 imorse,
så det var bara att dra på sig kläderna, packa och åka.
Fort som fasen gick det, började klockan 08.00.
Jobbade inne på 70 idag :) härligt.
Dagen gick hyfsat fort, men jag är trött som satan nu
och har hur ont i kroppen som helst.
Jävla träningsvärk från promenaderna med Jenny ;) haha.

Morsan och jag skulle åkt till djursjukhuset idag med,
men jag pallar verkligen inte, kom liksom hem typ nyss.
Så vi får ta det imorgon bitti istället, och så ska det städas imon med.
Mammsingen fyller ju år på lördag, grattis på henne.
Så på söndag blir det familjefest här hemma :) haha. Kul!

Nä, måste sätta igång med käket nu och sen ta en dusch!

Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0