Tusenbröder

Jaaa, jag vet, dålig uppdatering idag igen! *suck*
Haha, typ så ni där hemma sitter och tänker va?!
Nej, men ärligt, jag vet, jag suger på att blogga nu.
Men vafan, jag erkänner det ju i alla fall och sitter inte och ljuger och
typ låtsas att jag varit SÅÅ upptagen, därför har jag inte hunnit.
Nono, jag är ärlig och säger att jag inte har någon lust eller ork.
That's it!

Jag la mig i sängen så fort jag hade bloggat klart innan idag.
Satte på Tusenbröder och såg klart på alla säsonger, IGEN!
Haha, har sett om den typ tre gånger nu, tröttnar aldrig..
Och den kramar om mitt hjärta lika hårt varje gång jag ser den.
Gråter till de flesta avsnitten i serien typ, usch, hemskt egentligen.


Känner igen mig själv lite i den faktiskt.
De där att ha en kille som åker in på kåken,
killen som är borta hela dagarna/nätterna och man har ingen aning om vart han är.
Han har sagt att han jobbar, eller är med någon kompis, men ens mage säger nått annat.
Jotack, jag har suttit i den sitsen själv så jag vet hur det är.
När ens älskade åker in på kåken står men där ensam kvar och fattar ingenting.
Man vet varken in eller ut, vad ska man göra?
Hur ska man klara sig utan honom?
Kommer det funka mellan oss när han är ute igen om några år?
Hm, ja! - Det är mycket frågor man har i huvudet som yrar omkring där inne dag ut och dag in.

Men fasen då, nog tjatat om det. haha.
Nu hade jag något att skriva om i alla fall. haha.
Jag har nyss ätit en tallrik makaroner med ost, det var gott som bara den.
Men väääääldigt mättande, känns som jag ska spy snart :(

Tänkte lägga mig och glo på Anna Anka och company nu snart.
De där "Hollywoodfruarna" eller va de nu heter.
Får se om jag orkar skriva mer ikväll, annars kommer det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0