UTGÅNG!

Heeeeej igen!

Så, nu är jag typ helt fixad.
Nyduschad, fixat hår, kläderna på och de mesta av sminket.
Ska bara fixa på ögonskugga och borsta tänderna sen drar jag.
Sandra kommer och hämtar mig, så ska vi åka till en kompis och bränna skivor.
Jag ska dricka öl där, om jag får. haha.
Sen åker vi hem till henne och då kommer Jenny och Ninni dit, så ska vi småfesta lite.
Runt 23 sen så blir det stan och krogen, TOONIIIIIIC såklart.
Jag har fan inte varit ute på över en månad :/
Ska bli så jävla roligt, guuuud, jag längtar redan! :D
Så ska vi träffa Gulligull förhoppningsvis ;) haha.

Jag kommer bli FULL ikväll. haha!
Kanske det som är meningen iofs.
Glömma alla problem och bekymmer för en kväll :)

Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0