Vaken och nyduschad

Chacha igen!

*Puh* , nu är jag vaken igen, och kom precis ur duschen.
Jag råkade nog sova lite för länge :/ men skit samma. haha.
Hann i alla fall städa åt mamma som jag lovat henne :)
Har som sagt även duschat, rakat benen och allt sånt
men gör på en fredag ;) mohaha.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på Jenny.
Hon slutade praktiken tidigt idag så hon kommer hit :)
Mjao, vi har mycket att snacka om vi ;) hihi.

Ja, tillbaka till gårdagen!
Min Pojkvän ringde och bad mig komma till honom.
Eftersom jag är så snäll så gjorde jag det, även att klockan var mycket
och att jag var skittrött, kallt och mörkt ute och allt sånt jobbigt.
Var la hemma hos honom runt 21.30 om jag inte minns fel?
Vi satt och lyssnade musik och tjötade lite, hihi :)
Jag lyckades inte somna, som vanligt när jag är med honom.
Men inte gör de väl nått, det var myspys i alla fall ;) haha.

Nä, nu får jag ta och plocka undan alla kläder som ligger slängda här omkring.
Jenny borde vara här vilken sekund som helst.
Vi får la se vad som händer ikväll, någon som vet nått? :)
CALL ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0