Väntar på syster yster <3

Idag är jag på hugget med min uppdatering :) haha.
Jag har just avslutat jobbsökandet för idag.
Lyckades söka åtminstonde 7 jobb till denna dag.
Ett av dom hoppas jag verkligen på.

Har nyss hällt i mig en kopp kaffe,
sitter här och väntar på min älskade storasyster.
Hon ska komma över på lite fika och sådära,
sen ska mamma och hon iväg och käka middag någonstans.

Snart dags för mig att byta om till promenadkläder.
Ska ju möta Jenny i stan 16.30, som igår.
Så ska vi gå runt Kransmossen igen.

Imorgon är det ÄNTLIGEN onsdag igen.
Och det är dax för ytterligare en bandymatch.
Förhoppningsvis går det bättre för våra snygga ninjor imorgon,
då David är tillbaka som målvakt och Johan är ute på plan och springer :)

Dags att plocka fram kläder och fixa till håret nu.
See you all later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0