Banan och persika smoothie

Guud så gott!!
Tur att mamma hittade vår mixer igen.
Dels så att jag kunde göra den där Detoxsoppan innan idag
och även att jag kan börja leva nyttigare nu.
Det finns ju så himla mycket recept på både soppor och smoothies och sånt nu som är nyttigt och hälsosamt.
Men då måste man ju såklart ha en mixer, och tack gode Gud att vi hittade våran!
Så nyss gjorde jag varsin smoothie till mamma och mig.
Den fick innehålla Vaniljyoghurt (lättsockrad), två bananer och två persikor.
Herre Jesus så gott det blev, så det är ett tips till alla där ute.
Först tyckte jag nämligen inte att den blandningen lät så god, men ack så fel jag hade :)

Så nu ska jag börja dricka nyttiga smoothies till typ mellanmål,
kvällsmål och sånt istället för mackor, knäckebröd och liknande, mycket nyttigare :)

Imorgon förmiddag ska jag promenera tillsammans med Jenny och Sandra.
Och senare på kvällen ska vi på vattengympa, häärligt.
Skönt med lite omväxling tycker jag, och att ha lite sällskap nu med.
Ska bli very much trevligt!

/Jasmina


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Haha ja okej (:

Ber om ursäkt ;D

Du borde dock kolla ^^

2009-09-02 @ 18:46:08
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0