Dags för lite lunch kanske?

Hej igen!
Jag sitter fortfarande i "pyjamas" och degar framför datorn.
Det enda vettiga jag har gjort är att ringa ett par viktiga samtal.
Sen har jag fan inte gjort ett piss mer.
Har fortfarande skit ont i huvudet, är hängig och fryser som fasen.
Känns inte alls kul detta.
Kanske var någon i badhuset igår som hade nått virus och delade med sig av det till mig :/ ,-
-, BLÄÄÄ!!!

Nae, men mamma och jag funderar på att laga lite lunch nu i alla fall.
Så kanske man piggnar till lite.
Vi ska laga en krämig currykyckling-gryta, hm typ.
Väldigt gott måste jag säga :)
Och så ris och massa sallad till det, blir ju piiiima!

Men ja, vi får väl höras senare helt enkelt.
Dags att hjälpa till i köket nu!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0