"FLÖTHUVVE"

Haha, Gooooood morrrroooooooooon!

Usch, jag är skittrött :(
Kom precis hem från Sandra och vi sov bara 2 timmar inatt, om ens de?
Vi kunde fan inte somna, och hon skulle besikta bilen imorse kl 07.00.
Minns att det första jag sa när sandra klev upp ur sängen va "EWWU, FLÖTHUVVE" haha.
Menade då mig själv, håret är skitigt som fan, skulle duschat igår men blev försent.

Firade i alla fall syrran igår, de va mys.
Sen kom Sandra och hämtade mig och vi tvättade hennes bil. (bilder kommer).
Sen åkte vi ut till lilla Bamse i Äspered och Sandra köpte en baslåda av honom.
Sen åkte vi alla 3 hem till en annan kompis och drack lite kaffe! hihi.
Jag blev helt plötsligt väääldigt sugen på falukorv, så vi handlade på Ica och köpte de då.
Sen åkte vi hem till Sandra och lagade falukorv med makaroner, haha. SAGG! ;) haha.
Ja, sen somnade vi aldrig :/ haha.
Nu ska jag dricka kaffe med mami, sen ta mig ett bad och sen åka till stan och fixa ärenden! :)
Men vi hörs sen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0