Känner mig allmänt hänging idag =(

Godmorgon allihopa!

Usch, denna morgonen har inte alls börjat roligt.
Har ju nu blivit tvungen att anpassa min simning efter jobbet.
Alltså, jag kan inte åka och simma vid 06.30 längre, ifall dom ringer och behöver mig.
Så igår kväll ställde jag klockan på 07.00 istället och tänkte då att jag skulle åka vid kl 08.00 och simma.
För Poolen (stället där jag har min timanställning) ringer inte efter kl 8.
Ja, klockan ringde ju vid 7, men jag kunde inte öppna ögonen.
Jag hade sån jävla huvudvärk och ont i hela kroppen.
Kändes dessutom som jag hade feber.
Så jag somnade om nästan lika fort igen.
Mamma kom och väckte mig vid halv 9 med en alvedon.
Klev nyss upp ur sängen och känner mig fortfarande hängig tyvärr.
Får nog bli att vila ifrån träningen idag *snyft*.

Måste verkligen vara bättre imorgon så jag kan träna igen.
Sen har jag en del att göra resten av veckan så jag kan inte bli sjuk nu.
Vi får se vad som händer resten av dagen.
Känner jag mig bättre i eftermiddag så tar jag nog en liten promenad i alla fall.


Såhär pigg var jag när mamma väckte mig :(

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0