Känner mig en aning gladare idag!

Godmorgon alla bloggläsare! :)

Idag har jag varit jätteduktig igen!
Klockan ringde 05.20 och jag steg upp (även att jag inte somnade innan klockan 02.30).
Drack som vanligt en stor kopp kaffe, fixade mig lite smått och åkte och simmade!
Gud, jag är så stolt över mig själv just nu.
Och jag är så himla glad över att jag har den viljan att göra detta.
Visst, vissa mornar är det piss att göra det ensam, på egen hand, men vafan.
Jag tränar ju inte för att umgås med folk eller så, utan för min egen skull, för att jag ska få ett mer hälsosamt liv.
Aja, skit samma. Jag har varit duktig.
Ska äta såndär jättenyttig Detoxsoppa till lunch sen med :)

Nu ska jag strax iväg, IGEN!
Ska ner till stan och fixa lite, måste lämna tillbaka ett av datorspelen som jag köpte till Elias igår.
Pratade med Susanne (min syster) och han hade redan ett av spelen, så får byta det.
Ska även in på Gina Tricot en sväng och kika och även Kicks!

Men ah, jag skriver mer när jag är hemma igen.
Så får ni ha det så bra tills dess!
PUSS!

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

[ Du kanske följer Gossip Girl? Och då kanske du är intresserad eller faktiskt vet vem som gästspelar i den nya säsongen! Om inte annat kan du titta på bilden i mitt inlägg och gissa vem det är!

http://sannasrum.blogg.se/2009/september/vem-ar-det-som-gastspelar.html ]

2009-09-02 @ 10:42:51
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0