Känns som en ångvält har kört över mig :/

Godmorgon!

Fy fasen så jag mår, idag också.
Fattar inte varför?
Usch, min kropp klarar verkligen inte sprit.
Känns som en stor jävla ångvält har kört över mig flera gånger om.
Kan inte röra mig utan att det hugger i hela kroppen.
Skit ont i revben, lungor och sånt. Skit jobbigt.

Jag somnade redan 20.00 igår kväll typ, var skit trött.
Hade egentligen tänkt dra och träffa en person, men somnade ju.
Fast det var tur jag inte drog och chansade på vart personen va, för då hade jag haft fel.
Just det, jag laddade upp lite bilder till inläggen under, det funkade nu som tur va :)
Haha, inga speciella bilder så då men, ah, nu finns det bilder i alla fall.

Ska lägga mig i sängen och glo på alla avsnitt av Idol, som jag missade i veckan.
Håller fan på enda till 14.30 och de börjar 11.30, måååånga timmar.. hiho.

Nä, men känner att jag tjatar om väldigt onödiga saker, så jag uppdatrar nog senare istället.
Vi hörs =)

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0