Nyttig morgon!

Godmorgon på er :)

Jag kom nyss hem från badhuset, åkte iväg klockan 08.00 och simmade i en timma!
Det var riktigt härligt, men vaknade med huvudvärk och den vägrade försvinna.
Så ja, jag fick simma omkring med huvudvärk, det var väl mindre skönt.
Var kanske inte så bra att jag gav mig iväg imorse eftersom jag fortfarande känner mig hängig.
Men känner mig så usel annars, bara sitta hemma på mitt arsle som en jag vet inte vad.

Just nu sitter jag och äter sånt dät jättenyttigt fullkornsbröd, gott faktiskt.
Dricker även citronvatten till det, mycket nyttigt också.
Är så sugen på Oboy :O , - men sånt får man inte dricka när man ska vara nyttig. hihi.

Nu ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen.
Försöka återhämta mig ännu mer.
Kanske inte hinner någon simning imorgon för jag har massor att göra.
Ska även promenera hem till syrran för att mata hennes katter så då får jag ju lite motion där :)

Men ja, tänkte bara berätta lite om min morgon.
Ska byta kläder och blåsa håret nu, sen se någon film tror jag!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0