Sommar ute idag ju

Tjena!

Fan vilket fantastiskt väder vi har idag då.
Helt klar blå himmel och solen skiner som bara den, wonderful :)

Mamma väckte mig klockan 9 imorse typ.
Trodde aldrig jag skulle ta mig upp, mådde inte alls bra.
Hade sån huvudvärk, ont i halsen och genomförkyld, men tvingade upp mig.
Efter jag hade druckit lite kaffe kändes de bättre som tur var.
Vi åkte till Knalleland en väng och kikade.
Jag hittade en skit snygg väska som jag köpte.
Kan dock inte visa den för jag hittar inte min kamera :/ - Skit dumt.
I alla fall, sen handlade vi lite och åkte hem.

Händer idag då?
Vet faktiskt inte än.
Får la se hur de blir med Nicke och så, han sitter och cpar sönder på msn.
Haha.
Men ja, hoppas på att någonting händer i alla fall.
Annars får jag väl sitta och spela :/

Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0