Sommarkänslor!

Åh, det är så vackert väder idag, eller vad säger ni?
Solen har skinit hela dagen, verkligen HELA dagen.
Och varmt som satan är det ute också.
Imorse när vi åkte till stan så åkte jag i kortbyxor och kortärmad skjorta och det var så härligt.
Slippa varma skor och stora jackor.
Så en mycket lyckad 1 september måste jag ju säga.

Aja, för att komma till saken nu då..
Jag tog mig en promenad i solen kring ett spår nere vid Kypesjön, var ganska långt, men det var härligt.
Man känner sig så duktig nu och kan lägga sig med gott samvete.
Jag hann även sola på balkongen en halvtimma innan promenaden, det var mysigt.
Väl hemma efter min skogspromenad så hade mamma varit så gullig och lagat god middag.
Kyckling med ris och grekisk yoghurt och ett stort fat med sallad, mmh!
Ja, det var smarrigt må jag säga.
Tyvärr blev det inga bilder från varken promenaden eller maten, men de dör ni nog inte av :)

Nu får det bli att ta en snabb dusch och sen slappa framför tv'n resten av kvällen.
Känner mig ganska trött i både kropp och huvud just nu.
Imorgon ska jag upp 5.30 igen så får se till att somna i tid ikväll.
Får se om jag bloggar något mer idag annars hörs vi imorgon bitti!

PussPuss på er :*

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det har verkligen varit superfint väder idag =)

2009-09-01 @ 21:37:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: @Leia

Ja, visst har det. Helt fantastiskt. Fast idag är det dock mindre bra väder, tyvärr :(

2009-09-02 @ 09:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0