Dålig update :(

Hej hej!!!

Herregud sikken dålig update, haha som vanligt under helgen.
Men ja, så är det och det får la vara så antar jag, haha.
Hur som helst så sitter jag och Jenny hemma hos Dansarn nu.
Lille danskii är också här såklart, höhö.
Han sprutade nyss ner oss alla plus halva vardagsrummet med fanta ;)
Mohaha, Jenny blev mycket blöööööööt ;) haha.

Igår var en superduper kväll, jag var mycket full.
Men kul som fan hade jag i alla fall, fick träffa baby-michan också!
Helt underbart, det var så trevligt och roligt. Myyyys!!!
Sen åkte vi hit igår natt och efterfestade och sov, trevligt.

Nu ska jag fortsätta glo på filmen som är på tv.
Inget bra, men finns inte mycket mer att göra.

Puss hajj!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0