Hemma!

Hej på er!

Jag kom precis hem igen, efter en dag på stan med Jenny.
Vi började med att promenera till netonnet för att lämna in min dvd.
Det gick över förväntan, inget tjafs eller krångel.
Jag fick gå ut i affären och hämta en annan dvd jag ville ha, för samma pris då.
Valde en Denver, rätt snygg var den också :) wiho. Nu ska jag se film alltså!
Därefter promenerade vi till Göta och tog bussen till stan och käkade lite.
Sen vidare till Södra och tog våra bussar hem, svinkallt ute ju :/
Och jag måste sova ett par timmar nu eftersom jag ska jobba inatt.
Så ja, ville bara uppdatera mig lite. Kanske hinner slänga in ett inlägg
innan jag drar till jobbet, vi får la se :)

Ha en underbar fredag allihopa!


Nu ska jag soooooooooooova!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0