Regn!

Hej på er!

Jag kom precis hem faktiskt, för typ 5 minuter sedan.
Tänkte bara skriva lite fort, ska käka om någon minut.
Mamma var snäll och fixade så att maten skulle vara klar
nästan exakt när jag kom hem idag, mycket snällt.
Var nämligen så att jag hade skitlite mat med mig till praktiken idag.
Så jag är vråååålhuuungrig nu alltså :/ Måste äta fort!
Blir nyttigt idag som vanligt; Bulgur med sallad och en liten bit kycklig.
Visst låter det gott? :)

Regnar idag också, men det är bra tycker jag.
Inte ofta jag vill ha regn, men nu behövs det verkligen.
Alldeles för torrt ute och så jävla kvavt, hoppas det regnar enda
fram tills imorgon, så blir nog det skönare ute sen.

Nu blire käk, see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0