Känner mig så värdelös...

Usch, jag känner mig så elak, hemsk och värdelös..
Skulle storhandla med mamma idag, men mina pengar hade inte kommit.
Jenny och jag skulle promenera idag egentligen men jag orkar inte.
Efter att ha gått så mycket idag och ha en söndrig fot så funkar det ej.
Då bestämde vi att ses i stan och bara umgås istället, men så blir det inte heller.
Känner att klockan redan är mycket och jag ska hinna städa, laga mat,
diska och duscha innan kvällen är slut. Måste ju sova i tid också.
Känns hemskt att vi hade bestämt och så, sen så orkar/kan jag inte.
Men verkar som lilla Jenny förstår ändå, som tur är :) hihi.

Ska alldeles strax börja med städningen och så.
Sen blir det matlagning och allt annat.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0