Usch vad kallt det var ute..

Nu är jag hemma igen, efter en liten promenad.
Promenerade ner till "dammen" med musik i öronen,
sedan promenerade jag vidare upp mot björkäng & särvux,
och in en bit i skogen där jag sedan gick in på en stig som
gick tillbaka till dammen, ingen lång promenad, men ändå.
Vid dammen stannade jag och fotade lite, inget märkvärdigt.
Satte mig ner på en sten precis vid vattnen och tog ur
hörlurarna ur öronen och lyssnade på fågelkvitter och vinden som susade.
Det var helt underbart faktiskt, måste jag göra oftare.
Men fy sjutton vad kallt det var ute alltså, ska ha på mig mer nästa gång.





Nu ska jag fixa och trixa lite, även få något i magen.
Har ju knappt ätit idag, not good! Ska ta en dusch med om jag hinner.
Sen är det läggdags, men innan dess måste jag bestämma mig
om jag ska eller inte ska? Det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0