Gör mig frisk

Hejsan!

Jag vaknade för ett tag sedan man har inte orkat blogga.
Mår inte bra idag heller, är faktiskt sämre än igår :/
Halsen är värre och jag har väldigt ont i öronen idag, suck.
Svettas som en gris också, hatar verkligen detta!
Får bli vårdcentralen imorgon om jag inte är bättre då.

Men det ska inte hindra mig från min fika med Sara!
Ska möta henne i stan 16:30, ska bli himla trevligt.
Var ett bra tag sedan vi sågs nu ju, inte okej!

Igår åkte jag och Jenny till Göteborg. Käkade skitgod mat och kollade
runt i lite affärer, det var najs. Men båda fick väldigt ont i magen
så vi drog hem istället, väl tillbaka i Borås visste vi inte vad vi skulle göra.
Innan en viss person hörde av sig till mig, så vi åkte ut till Gällstad
och busade med han och hans kompisar, det var så jävla roligt.
Haha, trodde inte man kunde ha så roligt men de kunde man.
Längtar tills vi ska busa med dom igen, fy fan vad kul!!!
Var hemma ganska sent igår, var förjävla trött men kunde inte sova pga
alla tankar som flög runt i huvudet på mig, skit jobbigt.

Nu ska jag dricka te med MASSA honung så de lenar upp lite i halsen.
Sen är det dags att fräscha till sig så man vågar visa sig i stan, haha.
Vi hörs nog senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0