Haft fullt upp

Hej!

Blir en sen uppdatering idag men jag har haft fullt upp.
Varit på arbetsförmedlingen under förmiddagen, sedan handlade
jag åt min syster innan jag åkte hem till henne. Väl hemma hos henne har
vi gått igenom alla saker, hon ska ju flytta så jag har fått välja ut massa saker
jag vill ha till min kommande flytt och nu kom jag precis hem..
Det tog ett antal timmar att fixa med det.

Nu har jag precis satt på kaffe, väntar på att mamma ska komma hem så
vi kan dricka kaffe och prata. Hon vill förhöra mig om helgen typ, haha.
Äsch, ingen fara finns inga hemligheter ändå :)

Imorse pratade jag med min sötnos några gånger också, mysigt.
Han hade skickat ett sms 30 minuter innan jag vaknade och bad mig ringa.
Så det första jag gjorde när jag slog upp ögonen var att ringa honom.
Fatta hur underbart att få höra hans röst det första jag gjorde när jag vaknade.
Åh, mysplutt ♥

Nu kommer morsan, skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0