Jönköping

Hejsan!

Jag vaknade för kanske 1 timma sedan, haha.
Men kom hem klockan 4.15 imorse, so don't blame me ;)

Igår kom Jenny hit efter jobbet typ, jag duschade av mig och sen
fixade jag i ordning mig lite lätt, sen drog vi hem till Jenny och hon
gjorde samma sak, haha. Sedan bar det av till stan en sväng och vidare
hem till Sara på Göta där vi drack kaffe och tjötade tills det var dags
för oss att dra vidare ut till Gällstad och busa lite med våra pöjkar ;) grr..
Efter någon timma med dom så drog vi till Jönköping! hahahaha..
Vi hälsade på Matthias en sväng, så man fick se hur han bor..
Sen åkte vi in till stan och velade runt, tog även en promenad där
men det var helt dött verkligen, haha. Tråkig stad?
Sen åkte vi hemåt, och det tog tid för det var så jävla mörkt och vi ville
då inte råka döda några stackars djur.. hihi :) Men fan vilken rolig kväll det var!


Det var riktigt fint i Jönköping på natten! :)

Nu ska jag duscha, platta håret och sånt och vänta på att Jenny kommer hit.
Vi ska nog käka tacos och spela lite, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Tyvärr är jag fortfarande sjuk så får klä på mig massa ikväll om vi ska ut..
Hörs senare igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0