Kläder - vilket problem!

Fy fan alltså, har nog provat kläder i över en timma nu.
Vilket jävla problem det ska vara då :/
Igår var jag helt säker på vilken klänning jag skulle ha,
mamma sydde om den och allt för att den var för stor.
Och såklart dög den inte idag ändå när jag provade.
Har provat alla "festkläder" jag har nu, och tycker inget
ser snyggt och festligt ut på mig, hatar detta!
Men nu sitter jag med den klänningen som jag tänke på
igår ändå och det får nog tusan bli den, får bli bra så.
Orkar inte hålla på med kläder mer, nu är det bara en sista
plattning av håret kvar och sen sminket..

Ska la packa om väskan och så, ska ha en större än vanligt.
Det har jag alltid när jag drar ut för jag ska envisas om
att ha med mig så himla mycket grejer, fråga mig inte varför.

Usch, känner själv hur jävla negativ och tråkig jag är idag.
Måtte gud sända lite gjäldje till mig så jag får upp humöret
innan det är dags att åka till Sara, annars lär jag väl förstöra
kvällen för henne och Jenny.. haha. Jag är dum jag!

Ha en trevlig torsdag, jag ska göra mitt bästa för att få det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0