Sjuk sjuk sjuk.. :(

Godmorgon.

Jag är sjuk, IGEN! Känns som jag nyss var sjuk ju..
Kände mig dålig redan i tisdags men igår bröt det ut ordentligt.
Har 38,5 i feber, snuvig, vääääärldens huvudvärk och hugg i bröstet.
Inte alls roligt, jag vill inte vara sjuk. Pengar förlorar jag också :(
Aja, inget att göra åt. Fick sjukskriva mig från jobbet idag i alla fall
ska ringa ikväll sen när jag vet hur jag mår då för att se om jag
kan jobba imorgon eller inte, hoppas det!

Pratar med Jenny i telefonen nu, som vanligt.
Jenny är orolig över att jag inte ska bli frisk tills imorgon för hon
har tydligen redan STOOOORA planer inför imorgon och resten
av helgen.. Jag är så jävla nyfiken! Och hon säger att jag måste
bli frisk och jag ska tydligen packa.. Vafan är detta? :O
En resa till Grekland eller nått kanske? Hoppas kan man ju alltid ;)

Jaja, nu ska jag typ försöka vila en stund, svårt med tanke
på att det gör ont i bröstet när jag ligger ner, aj aj aj.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0