Underbar helg!

Fan i helvete, nu är helgen slut! :(
Jag vill inte, verkligen inte. Spola tillbaka tiden och ge mig fredag igen!


Hej förresten!

Har inte bloggat något i helgen för vi hade besök av världens underbaraste
plutt och hans kompis och fy fan vilken kanonhelg det har varit.
Vill verkligen inte att det ska vara söndag idag och att helgen ska vara slut.
Får typ ångest nästan, usch. Riktigt hemskt. Men nu är det tyvärr söndag och vi
körde hem killarna vid 11 tror jag? Eller innan det kanske, minns inte.
Har inte alls varit medveten om dag eller tider över huvudtaget denna helgen.
Jag har varit helt fokuserad på plutten och hans fina ögon, eller ja hela han är fin.
Haha, men men så kan det gå.

Jag ska skriva ett mer detaljerat inlägg senare.
Jag måste bara byta om, packa upp, duscha och sådär först.
Känner mig skitäcklig efter att ha sovit i dessa kläder och allt, haha.
Så ja, jag ska fräscha upp mig och sedan blogga mer om helgen, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0