En lista på det jag köpt

Hej hej hej!
Här nedan tänker jag rada upp allt jag köpte i Ullared igår:

  • Bobby's hårprodukter (kändisfrisören) Schampo, balsam och hårspray
  • Massa andra bra schampon och balsam sorter
  • Två parfymer
  • Strumpor
  • C-vitaminer
  • Skrivbordslampa
  • Reflexer
  • Kättgräs och två leksaksmöss till min katt
  • Julgransfot (till mamma)
  • Pyjamas i julklapp till mamma
  • Väska
  • Plånbok
  • Sminkväska
  • Fotfil och skrubbkräm till fötterna
  • Två nattlinnen
  • Popcorn
  • Tandkräm
Ja, det var nog allt tror jag, haha.
Typ tandkräm, popcorn och C-vitaminer var väl ganska inte så
nödvändiga och roliga saker, men bara för att liksom.
Mest glad är jag över min otroligt snygga väska och plånbok.
Även skrivbordslampan kommer till användning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0