En lyckad dag!

Hej på er allesammans.

Dålig update idag, jag vet det. Men man kan inte alltid vara på topp. Fast i och för sig har inte jag varit på topp på jag vet inte hur länge. Haha. Har inte så mycket att blogga om nu för tiden förutom när jag gör något speciellt så som Ullared igår och att jag träffade söta Jessica idag :)
Jag kom hem till henne runt 12 idag, vi drack kaffe och tjötade. Tjötade och tjötade. När vi kollade klockan nästa gång var den redan 14:45, haha. Ingen av oss kunde fatta att dom 3 timmarna hade gått så fort, trodde det hade gått HÖGST 1,5 timme typ, sjuukt. Men tiden går fort när man har roligt som dom brukar säga. Det var jättetrevligt att få träffa Jessica idag och få prata om allt med henne. Nämner inget här vad vi har pratat om eller något sånt för det är personligt och hålls privat :) Men ja, som sagt.. hur trevligt som helst och vi ska ses snart igen!! :)

Jag har precis tagit mig en dusch också, mycket skönt men kallt som tusan. Ska strax få i mig något att äta. Käkade bara en macka och en banan imorse innan jag stack iväg så ja, nu skriiiiker magen verkligen efter mat. haha. Ska lägga mig ganska tidigt idag med, senast 21 för jag har sovit alldeles för lite och för dåligt dom två senaste nätterna så behöver ta igen det känner jag.. Får se om vi hörs senare igen annars hörs vi imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0