Film, film film..

Nu  har jag och mamma sett klart på filmen. Vi såg på "The disappearence of Alice Creed". Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, haha. Den var helt okej. Ganska seg och inte så mycket handling. Men den får typ 5/10 av mig. Mamma tycker likadant ;) haha. Jag har precis duschat också, mycket skönt. Även packat lite inför jobbet imorgon. Börjar ju redan 11 och har natten och sen slutar jag 09:30 på måndag :( Usch, gillar det inte alls..

Aja, nu ska jag fläta håret, borsta tänderna och sen ska mamma och jag lägga oss i sängen igen och glo på en till film. Denna gången blir det "Baksmällan" hahaha, den är så jävla kul. Jag har sett den ett antal gånger men mamma har inte så måste ju låta henne sen den, haahaha...

Gooooodnaaaatt!! Vi hörs på måndag!


Filmen vi såg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0