Goodmorning!

Hello sunshines!

Sovit gott? Jag har sovit sådär faktiskt.
Drömt en massa konstiga drömmar bland annat, hehe.
Vaknade i alla fall vid 11 typ, kände mig ganska pigg och glad.
Har suttit och fixat med massa olika program till datorn
enda sedan jag gick upp :/ Lite jobbigt med ny dator när det
är så mycket som ska göras med det, jag är ju inte så teknisk
av mig så ja, det är komplicerat, haha.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt än.
Antagligen bara ligga hemma idag igen pga min dumma förkylning.
Måste verkligen bli av med den nu för jag börjar jobba imorgon
och jobbar varje dag fram till fredag, så ja. Jag jobbar julafton med
som vanligt :( Har gjort det i 3 år nu, tragiskt!!

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0