Jag mår illa :/

Hejs svejs!

Hur är läget då? Med mig är det sådär, mår illa och är förkyld.
Usch, illamåendet började på jobbet imorse och har suttit
i hela tiden sen dess, vet inte om det kan vara förkylningen
som satt sig i magen kanske, kan ju bli så ibland :/ Bläää!!!

Jag jobbade ju 06:30-09:30 idag, gick ganska fort faktiskt.
Men det var nog för jag hade ruskigt mycket att göra idag.
Efter jobbet drog jag ner till stan och shoppade lite smått.
Blev inget särskilt så, men ja. Lägger upp bilder på det strax.
Imorgon jobbar jag 13-16, eller jobbar och jobbar men vi har
konferens då så jag måste ju dit. Sen är jag ledig resten av veckan,
men jag har en del att stå i ändå. Tandläkaren på torsdag fm och sedan
ska ja ut och käka/bowla och sådär med jobbet.
På fredag ska jag färga och kanske klippa håret och massa sånt.
Så ja, inte en lugn stund ;) hahaha..

Bilderna kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0