Måndag igen då..

Heeeej..

UUh, det är måndag igen. Känns inte roligt alls. Känns som jag inte har hunnit vara ledig ett dugg faktiskt. Jag jobbade ju nästan ihjäl mig förra veckan och sen bara vara ledig lördag-söndag, det  känns inte okej. Jag är helt slut. Huvudvärk har jag med, och mår illa. Inte bra detta. Jag ska dessutom åka om 1,5 timmar. Fy fan! Känns just nu som jag hellre dör än att åka och jobba, känner sånt motstånd verkligen, blääää...

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men hade annat för mig. Dels så var jag inte hemma på hela dagen, kom hem imorse och som sagt, så hade jag annat för mig ;) grr.. haha. Hm. Eh ja. Jag bloggar ju nu så :) haha. Jag hade riktigt ku i lördags i alla fall. Jenny och jag drog till Peder först och drack lite, sen vidare till Hogge som hade fest, där träffade jag en massa vänner som jag inte träffat på länge, kul kul! :) Sen drog vi ut. Fick stå i kö en fucking timma typ för att komma in på jävla Harrys, usch. Hade ju ingen känsel i varken händer eller fötter sen, fy fan. '

Nu ska jag fixa mig och sådär, vi hörs väl senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0