Måndags-tv

Nu är klockan ganska snart 19:30, då kommer programmet "Halv åtta hos mig". Det är väl inger program jag slaviskt följer men jag ser på det så ofta jag kan och kommer ihåg att det kommer, haha. Tycker det är ganska kul faktiskt och många goa rätter som lagas som man kan härma sen ju ;) haha. Efter det programmet så kommer "Ung och bortskämd", det är i alla fall en stor favorit hos mig och jag har följt varje avsnitt sen den serien började sändas, suverän! HAHA! Så ja, det är vad jag ska se på tv en måndag som denna, kom inte så mycket mer av värde idag tyvärr, jag som är sjukt sugen på att bara ligga i sängen och glo på tv och ta de lugnt. Får la slå på en film senare istället kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0