Precis klar med håret

Sådär då, nu har jag duschat och även plattat håret.
Känns så skönt att det är klart, det är nog det jobbigaste
och tråkigaste som finns, att platta håret, men snygg blir man
ju när det är klart, ett stort plus ;) haha..

Just nu sitter jag bara här, lyssnar på min älskling Jay
och tjatar med Jenny på msn.. Vi vet inte vad som händer än.
Eller vi, jag kanske man säger. haha. Vi vill väl göra något
men svårt när det inte finns något att göra, haha.
Och det är inte så lockande att gå ut heller när det är
13 minusgradet ute och snöstorm :/ Usch och fy!!

Som sagt, får väl se om jag bara sitter hemma ikväll
eller om man drar iväg på något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0