Suck pust stonk stön

Sådär, kom precis ur duschen nu. Vaktmästaren var här idag och fixade våran dusch. Vi har ju varken haft något tryck i duschen eller varmvatten så jag har inte kunnat duscha på 3 jävla dagar för att vattnet vart iskallt. Men nu så är det fixat och jag fick äntligen en varm och skön dusch i lugn och ro..

Detta med mitt modem och internet har tagit på krafterna. Har ju strulat i någon månad nu och vårat bredbandsbolag och sagt vad vi ska göra/köpa osv, men inget har hjälp. Är uppe i 1.000 jävla kronor nu bara för att få modemet att funka men ändå har det inte lyckats. Nu verkar det helt okej, det hoppar inte ur heller och det går fort. Så jag ber till Gud att allt är löst nu och att jag aldrig mer ska behöva krångla med detta..

Nu är det så att jag är helt slut, varken huvudet eller kroppen fungerar som den ska. Har ju knappt ätit eller druckit idag heller. Så jag ska faktiskt lägga mig nu och koppla av, koppla bort allt. Uppdateringen har sugit det senaste men nu vet ni varför och nu blir allt bättre :) Imorgon har jag en rolig nyhet att berätta men den är lite tråkig samtidigt, så kika in imorgon så får ni veta vad jag pratar om!

Ha en fortsatt bra kväll, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: En läsare

umgås du med jange fortfarande ? kram

2010-12-16 @ 22:34:25
Postat av: Till: "En läsare"

Eh hej? Vem du nu än är :p Nej jag umgås inte med Jange längre :/ Hur så?

2010-12-17 @ 15:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0