Tar det lugnt

Ey yo hoe! Nejdå! haha.

Jag sitter hemma hos kompisen och har precis avnjutit ett långt, varmt skumbad, underbart! Har ju knappt något varmvatten hemma så går inte att bada då ju, suck. Men denna mannen hade rejält med varmvatten kan jag ju tala om, haha. Mums! Aja, för att komma till saken. Han jag är hos är och jobbar och slutar om ca 2 timmar, så får se när han är hemma, runt 4 kanske :) Så jag får underhålla mig själv så länge..

Jenny och jag var lite sugna på att ta någon öl ikväll faktiskt. Vet inte riktigt hur det blir med det längre, haha. För jag får inte tag på skitungen, hennes mobil har väl dött antar jag och hon är i Knalleland och muppar sig så ja, lär väl få vänta tills man hör från den förken,  haha. Blä på dig Jenny. Grejen är att ska vi dricka idag så är det hög tid att jag får reda på det nu för då måste jag ju hem, byta kläder, fixa mig och allt sånt. Och jag vet, klockan är inte mycket men jag kommer ju inte här ifrån innan min vän är tillbaka och kan köra hem mig och då är nog kl minst 5 iaf, så ja, då är den mycket och det tar ju en stund för mig att bli klar om man säger så :p... vi får se hur allt blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0