Tisdag

Go'middag!

Som vanligt har jag inte kunnat blogga under förmiddagen då mitt Internet har valt att krångla idag också :/ Det suger hårt. Just nu verkar det funka fint, så vi får se hur länge det håller i sig. Jag är ledig idag, riktigt skönt. Ska bara ta de lugnt och vila ordentligt för imorgon börjar jag 3 (?) tror jag och jobbar till 3 på torsdag, det är fan ett dygn :( Dom ringde från jobbet innan nämligen och bad mig ta natten och självklart ställer jag upp. Sen jobbar jag 06:30-15:00 på julafton också, sen äntligen är det helg igen och jag är ledig tills måndag kl 11. Skönt!

Har ingen aning om hur julhelgen ser ut ännu. Ska inte festa i alla fall. Känner inte alls för det. Får la se om man drar iväg på en fest och sitter nykter eller om man till och med stannar hemma och bara myser :) I don't know yet.

Men men.. Nu ska jag och mamma pynta granen innan det är dags för lunch. Jag skriver senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0