Vad händer med mig?

Hej!

Jag har varit hemma ganska länge men inte kunnat blogga innan nu. Internet krånglar som vanligt, och jag orkar inte ens bry mig om det längre. Är så trött på detta nu. Så har jag Internet så har jag, annars skit samma typ. SUCK! Slutade strax innan 10 idag, jobbade över lite. Åkte ner till stan och mötte mamma, vi skulle kolla på en tunika till henne och en julklapp till mig, typ tröja av något slag. Men jag hittade ingen jag ville ha. Sen handlade vi och åkte hem.

Det är något konstigt som händer med mig, är inte mig själv längre. Idag har jag mått så himla dåligt. Varit fruktansvärt yr och mått illa. Alltså jag trodde jag var dyngrak när jag vaknade, jag fick hålla i dörrar och väggar på jobbet för att ta mig framåt och inte ramla ihop, så yr var jag. Svettades som en gris och var likblek :/ Jag fattar inte. Jag känner mig ledsen och nedstämd hela tiden, började gråta så fort jag kom till jobbet igår, grät när jag skulle lägga mig och bröt ihop i tårar så fort jag och mamma kom hem. Vad händer med mig? Jag mår riktigt dåligt, både psykiskt och fysiskt, vill varken träffa eller prata med någon, vill bara sitta för mig själv och ja, typ sitta. Förstår ingenting. Do I need help?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0