Är ni bakfulla idag?

God morgon allihopa, bakfulla idag? ;)
Det är icke jag som tur är, mår oväntat bra faktiskt.
Dock är jag jävligt sugen på cola, mmmh.. och mat :D

Jag tänkte bara blogga lite fort och säga att jag lever typ.
Hade jävligt kul igår som vanligt, haha. Ska blogga om gårdagen senare.
Eller ah, igår kväll kanske det heter. hihi.

Jag och Jenny har käkat chips och druckit cola hela morgonen. haha.
Jag vill ha meeeeeer cola, den är slut nu och så var den varm :(
Typ Mcd cola vill jag ha, mooums! Ah, skit samma.
Nu ska vi ringa till "The man with the movesT" & Flaggan och fråga
ifall dom har lust att gå på bio med oss :) Annars kanske Martin gör det.

Ha en fortsatt bra söndag så hörs vi senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0