Dubbel D !

Hej igen!

Jag är så himla trött, vet inte vart jag ska ta vägen typ. FAN!
Skulle lätt kunna lägga mig nu och sova fram till imorgon då det
är dags att gå upp igen! Just det, jag ska jobba imorgon och
på tisdag, najs va? :) Ett bra tag sedan sist.
Hm, jag funderar på att tappa upp ett varmt skumbad och lägga
mig där i och blunda en stund, det är avkopplande och skönt.
Tror ju iofs att jag bara kommer bli tröttare och segare av det, men vafan!

Jenny och jag hade funderingar på att leka med dom två D'na idag!
Smart va, dom två D'na (Dansarn & Dansken) haha. Jag kom på den nu!
Ah, men i alla fall. Jag pratade lite med Dansarn på msn innan och han
skulle iväg och kolla på någon lägenhet inne i stan och sedan möta Dansken.
Sen skulle han ringa mig, eller skulle jag ringa honom? :/ Minns fan inte.
Se, inte alls bra att vara såhär trött, har inte koll på någonting.
Men nu ångrade vi oss typ, klockan är redan mycket, jag har inte
duschat eller nånting, allt kommer bli sent och vi båda vill lägga oss i tid ikväll.
Jao, vi får leka med dom i veckan istället, om vi inte råkar ångra oss igen då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0