Efterlyst!

Hej igen!

Jag kom hem för en stund sedan. Tog en snabb dusch direkt.
Efterlyst började klockan 21:00, kände att jag ville se det.
Så det fick bli en snabb, snabb dusch verkligen. Hade typ
10 minuter på mig bara, innan det skulle börja. hehe :)

Jag är så himla hungrig. Gjorde en banansmoothie
innan jag stack innan och ställde in i kylen.
Så den är nog väldigt kall och god nu, ska bli underbart att hälla i sig :)
Ska nog ta mig en macka också, så magen blir mätt.

Imorgon ska jag upp tidigt och gå på kursen.
Vi har gruppmöte imorgon, ska bli himla trevligt faktiskt.
Det var väldigt längesedan vi hade det, så ja. Det är najs!

Aja, skriver la sen igen kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0