En liten tupplur

Vaknade precis, tog mig en lite tupplur nyss.
Sov bara i en halvtimma tyvärr, men bättre än inget.
Har inte haft tid att sova idag faktiskt, haha.
Sitter och camar med Dansarn på msn som vanligt.
Har jag gjort hela dagen typ, han fick till och med vara
med i cam nu när jag sov den där halvtimman, haha. Cute hah? ;)

Nu ska jag byta om lite fort och borsta av tänderna igen.
Kanske hinner få i mig en klunk kaffe också, sedan måste
jag gå till bussen och vidare till jobbet.

Ha en fortsatt bra tisdag nu allihopa så hörs vi imorgon :)
Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Freddie

kul att träffa en boråsare då :)



norrmalm blir på andra sidan stan då..

2010-02-16 @ 14:57:10
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0