Färgar håret!

Ja, nu är jag tillbaka igen!
Är inte alls på humör som ni kanske märker.
Jag är så trött på alla motgånar i mitt liv
och trött på alla oförstående och känslokalla människor.
Tog mig en kall promenad innen och rensade tankarna.
Det var skönt faktiskt, jag fick ur mig en del.
Har gråtit mycket idag också, typ hela dagen.
Det är också väldigt bra för mig och skönt såklart.
Jag gråter inte ofta, så när jag väl gör det lättar tyngden från axlarna en del.

Min älskade syster ringde innan också, hon hade fått höra från
mamma att jag inte mår vidare bra nu. Så hon ringde och ville lyssna.
Tycker om sådana människor, som ringer bara för att lyssna på en.
Det är härligt, så innan vi la på så fick hon mig att skratta igen :)
Du är världens bästa syster, glöm aldrig det Mounira <3

Sitter just nu med färg i håret, det ska vara i en bra stund till.
Mamma är snäll och hjälper mig med färgningen.
Efter det ska jag lägga mig i sängen och se på Let's Dance tänkte jag.
Missade ju förra veckan :/ Blä. Tycker det är ett skojigt program.

Men vi hörs säkert senare igen, om jag inte bestämmer mig för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0