Fika fika fika, eller mat!

Hej på er :)

Haha, som vanligt kom jag nyss hem.
Precis som alla andra dagar i veckan så har jag varit
på praktiken, mycket roligt och trevligt :)
Lite kämpigt att gå i all snö med typ 2-3 hundar, men vafan!
Det får gå ändå, mycket bra träning ;)

Efter praktiken mötte Jenny och jag Dansarn och Dansken!
Vi fikade (som vanligt) eller rättare sagt åt en burgare faktiskt,
tack så mycket dansar'n :) Snällis! hihi.
Jag hade lovat mamma att komma hem "i tid" idag och hjälpa
henne med städningen, så ja nu är jag hemma
och ska börja städa så fort jag skrivit detta inlägget.
Inget jag ser fram emot, men det måste göras.
Sen ska jag packa om mina väskor, duscha av mig,
diska matlådor osv och sedan blogga igen :)

Hörs om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0