Freeeedag!!!

Hallå fredag och hallå på er läsare!

Ja, då har ännu en vecka försvunnit och fredagen är här!
Idag har jag såklart varit på praktiken, dagen har gått skitfort.
Känns som jag nyss åkte dit typ, haha. Trött är jag jag nu :/
Jag luktar typ blöt hund och är full av hundhår också ;) Naajs va? ;)
Haha, jag ska alldeles strax ta mig en varm och skön dusch,
så jag luktar lite godare och kan ta på mig rena myskläder :)
Där efter ska jag nog äta någon liten macka eller nått.

Blir nog att stanna hemma och ta det lugnt idag känner jag.
Är förkyld och har ont i halsen typ, trött också.
Så ska nog se tv och vila, sen kör vi järnet imorgon igen ;) Grr!

Ska ta mig en dusch nu, vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: M

Man vet ju aldrig med henen ;D

2010-02-12 @ 17:04:29
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0