Fy fan för västtrafik!

Jaha, jag har stått ute i snön och frusit i 40 jävla minuter.
Bussen 08:17, 08:30, 08:47 och 09:00 kom inte.
Då bestämde jag mig för att gå in igen!
Ringde min kursledare, men inget svar.. hm.
Har i alla fall smsat henne nu och sagt som det är.
Hoppas inte dom drar mina pengar nu bara för detta.
I så fall ska jag fan tvinga äckliga västtrafik att betala det till mig.
Detta är ju inte mitt fel? Dom kan väl åtminstonde meddela
att det inte kommer några bussar. Men varför gör det inte de?
Bussarna gick hela kvällen igår liksom, och det har inte ens snöat inatt.
Helt sanslöst. Jag blir så jävla förbannad!
Tänk om jag skulle ha jobbat idag, eller haft en läkartid.. vad som helst.
FY FAN säger jag bara!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0