Fy fan vilket väder

Usch, fy och blä vilket jävla väder alltså.
Det är på typ - 0 ute, så det är blötsnö som kommer från himlen.
Snacka om att man blir helt dyngsur av att vandra runt i de där :/
All snö lär la smälta nu när det är "varmare" ute.. när det inte är många minus.
Fan, lär ju bli översvämningar överallt i så fall.. aja, vi får la vänta och se.

Jag kom precis hem då. Gjorde ärenden åt min sjuka mor
och handlade även mat på City, snäll jag är :)

Jag åt ingenting igår förutom två mackor på kvällen,
så nu är jag hur hungrig som helst, inte bra det.
Ska ställa mig och laga en broccoliomelett till oss tänkte jag.
Och servera ett stort fat sallad till, nyttigt och gott :)

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0